kELuaRga bAhagiA!

kELuaRga bAhagiA!

Khamis, 20 Januari 2011

..??

aku kenal dgn mamat ni dari twin aku merangkap sepupu aku...
kiteorg kenal 24.11.2010...dia mula usya aku....
dia mms gambar dia... handsome kud..... cam cine muke dia....
kitaorg kenal,terus couple.... aku just nak main2.....
tibe2 aku plak tersyok kat dia.... handsome la kate kan..
kadang2 dia selalu bagi nasihat... dia budak pondok... kat batu burok,tganu...
alim kuddd.... pastu da lama siket.. dia ckp nak tggalkan aku dalam masa 1 bulan...
aku pun cakap oke....
aku teringat plak yg dia usya kawan aku...(e...........)
naik bengang & tak percaya kan dia lg....
aku just main2.... pastu dia ckp tak nak tinggalkan aku..
dia lak sebar number aku kat budak2 pondok dia....
ramai gak.... gilerr tul mamat tu... habis sume cousins..friends.. aku kawan dgn bdak pondok dia...
tengop muke baik.... tapi kat hati tu busuk !
kiteorg pun tak tahu macam mane...
baru ni contact dia,kawan dia cakap yang dia tukar num baru,kwn dia yg pkai num tu..
tapi sebenarnya,nampak sgt cam dia tulis...
hei jantan ! fuck you too dear !
benci sgt lelaki cam dia....
p/s:kalo de kwn2 dia bace ni,tlg2 gtau kat lelaki tu..(muhammad affandi)
um........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan